3. Salsa a la mostassa [...l'infància feliç]



(Pedres de ganxet de Petra's soul)

La Louise Hay va penjar fa poc en el seu facebook la frase de Milton Ericson "Mai és tard per tenir una infància feliç" i aquesta setmana he pogut constatar quanta raó que té.

Per felicitar a la meva germana vaig estar buscant una fotografia en la qual estem totes dues, de petites, assegudes sobre la gespa. Portem uns vestits blaus i unes rebequetes de color groc pàl·lid. El cabell recollit amb un llaç també groc i sabatetes i mitjonets blancs.

Recordava aquesta foto, però veient-la ara per primer cop, m'he adonat de quant d'amor hi ha en cada detall, en cada color, en el somriure de la càmera que ens mira...

Potser només es tracta d'això, de mirar les coses cada vegada per primer cop.

Després de felicitar a la meva germana, he cuinat una amanida força original, que us explicaré en el següent post, però ara us deixo amb una variant de la Salsa a la mostassa que us vaig explicar l'altre dia i que he fet servir per a l'Amanida de Quaresma.

Ingredients
El suc de dues llimones
Una culleradeta de cafè de gingebre fresc 
Tres cullerades de mostassa de Dijon
Dues cullerades de mel
Mig got d'oli i sal

Preparació
Posem tots els ingredients al processador d'aliments i els batem.

Consells
Si no tenim processador d'aliments, podem remenar la salsa a mà. La diferència és que amb el processador, la salsa adquireix la textura cremosa que veieu a la foto.

Dietes
Aquesta recepta és compatible amb:
Dieta alcalina
Dieta amucosa (SCDA)
Dieta paleo 
Dieta vegetariana
Dieta vegana
Sense gluten
Sense lactosa
Whole 30

També et pot interessar:

............